What makes you happy, makes me happy

Hej igen :)

Gud vad fint väder det är! Jag blir alldeles glad haha! Dock börjar det bli lite kallare nu, men man märker ju verkligen att solen smälter snön väldigt effektivt. Skönt att det inte varit så extremt med slask i år, jag trodde att det skulle bli det eftersom det var så mycket snö. Grym skidvinter har det i alla fall varit!

Jag är i alla fall hemma från stan nu, vi fick biljetter till Avatar 3D som tur var! Så 20.50 ikväll så blir det jag, Lisa, Frida och Marcus och massor av popcorn i biomörkret, myspys.

Jag och pappa har även fyllt i blanketten för körkortstillstånd, han ska åka iväg snart och då posta brevet, så snart är det osäkert ute på vägarna när Ebba är ute! Haha, jag kan inte tänka mig att jag är bra på att köra bil, men vem vet, jag kanske är pro. Knäppare saker har ju hänt liksom ;)

Men nej, nu ska jag ta och smörja in mig med min nya kräm, plugga lite näthandel och sedan ikväll blir det biomys. Får se om vi hörs innan dess :)


Rea på hudkräm på Åhlens, perfekt för min är slut :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0