Alla hjärtans dag

HEEEJ!

Jag har lovat min kära vän JULIA att jag ska börja uppdatera mer här, och det ska jag väl försöka med då ;)

I förra veckan hade jag klassfest hemma, på torsdagen närmare bestämt, HAHA spårat! Jag hade i alla fall askul fram tills att det blev däck. Längesen det hände mig, men det händer ju de allra bästa också ;)

Annars så har helgen varit asbra, spenderades i Uppsala helt och hållet för ovanlighetens skull. Jobbade på lördagen och träffade en gammal vän på kvällen. Sen drog jag och jullispullis hem till mig och drack vin och åt mackor, bra kombo!

Askalas att få vara med henne i alla fall :) Det bestämdes bland annat att vi ska göra Thailand osäkert nästa vinter, SSÅÅÅÅ TAGGAD redan nu! :D Det blir najs.

På alla hjärtans-dag-morgonen så vaknade vi bra tidigt av den härliga solen som sken in genom fönstret, pallrade oss upp ur sängen och gick till maxi för inhandling av frukost, det blev nybakat bröd och så, mums!

Väl hemma åt vi en myyys-frukost och badade sedan jaccuzzi och gjorde hårinpackning samt ansiktsmask. JA, vi är tjejiga tjejer! hihii

Sedan bar det av för mig på skoter med min dejt, vi hade jättemysigt men det är också allt ni får veta, HOHO!

PUSSEN

Kommentarer
Postat av: erik

Det låter som en bra dag! Snygg är du också

2010-02-15 @ 22:50:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0