Vad håller jag på med?

Det känns som att jag håller på att tappa greppet, jag vet inte var jag är på väg längre och det skrämmer mig. Jag vet inte vad jag vill och det jag vill funkar inte längre.
Jag ligger efter i skolan, jag har tappat fokus på träning och mat, och jag vet inte hur jag ska göra med "kärleken".

Jag är förvirrad, allting går så fort och det känns som att ingen förstår. Kan inte tiden bara stå still? Eller ännu bättre hoppa fram ett par månader, till det är sommar och sol. Det känns som att allt kommer lösa sig då.

Jag måste få fokus, jag måste bestämma mig och jag måste ta tag i skolan.
Men jag har ingen ork och ingen lust till något utav det. Jag kan vilja något ena dagen, men sedan ändra mig och vilja något helt annat nästa dag.
Ena sekunden vill jag inte bli lämnad ensam och i nästa vill jag gå ifrån allt och alla.
Jag tittar mig i spegeln och tänker på hur tjock jag är, sedan går jag ner i köket och äter glass.


Vad håller jag på med?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0