BIO

Halloj

Igår var den värsta dagen i hela mitt liv. Värre än hela veckan och helt seriöst har jag aldrig varit så förstörd.

Idag har jag jobbat från tidig morgon till sen eftermiddag, varit igång varenda minut och på så sätt inte hunnit tänka, vilket är bra för mig. Det var en sjuk rush i uthyrningen idag kan jag säga.. Friluftsfrämjandets skidskola drog igång vilket resulterade i att vi drog in ungefär de fyrdubbla mot vad vi brukar! Men det var också kaos.

Nu ska jag i alla fall dra mig mot stan, jag, lisa och min pappa ska gå på bio. Vi ville se avatar men det fanns inga biljetter kvar.. Så den får det bli en annan dag :) Istället ska vi se på 2012, typ sist av alla, men jag har velat se den sedan i höstas.

Alla ni mina vänner som läser, jag behöver vara aktiv nu de närmsta veckorna, så se till att jag inte bara sitter hemma, för då mår jag inte bra..


Fortfarande fuktigt hår ;)

På tal om ingenting så har jag blivit skitsnabb på att göra mig i ordning! jag gick in i duschen kvart i 8, nu är kl 20.25 och jag är klar, har till och med bloggat :S KNAS!

Väldigt osammanhängande inlägg.. ungefär så som mina tankat rör sig :P

PUSSEN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0