Du är min drog, jag blir din knarkare

Hejsan :)

Filmen vi såg igår (2012) var helt seriöst en av de bästa jag någonsin sett. Alla effekterna var riktigt bra gjorde och jag satt på helspänn hela filmen, och då var den nästan 2 timmar 45 minuter lång.. Efteråt kändes det som om vad som helst kunde hända när som helst haha.

Idag så sov jag ut för första gången på jag vet inte hur länge, men jag behövde en sån dag. Har också skrivit mitt tal till svenskan och så har jag städat mitt rum. Det var extremt behövligt, har i veckan inte haft ork till att göra det och så har det istället legat uttömda resväskor och massa tidningar och skor över hela golvet.. Men nu är det borta :D

Nu sitter jag i min säng och äter middag, morot, äpple och mandarin :) Grönsaker och frukt är braaa för kroppen! :D Har nyss duschat, gjort hårinpackning och smörjt in kroppen, mys.

Jag orkar inte skriva, jag gör det mest för att tänka på något annat, för nu är det exakt en vecka sedan det tog slut.
Jag förstår inte folk som går vidare efter bara några dagar, jag kan inte göra det.. Varför drabbar förälskelser och sånt mig så hårt? Jag har riktigt svårt att släppa taget.

Aja, nu ska jag sluta svamla.
PUSSEN


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0