Everyday is the same to me

Hej på er!

Idag har jag sovmorgon till klockan halv 1, så jag är fortfarande hemma, riktigt skönt!
Jag gick upp ungefär vid 10, och sen har jag ätit amerikanska pannkakor med mango och äpple på, gott var det, men kanske inte så smart.

Hursomhelst så har jag en dålig dag.. Har ingenting att sätta på mig och det är aldrig en bra start. Jag är så fruktansvärt trött på alla mina kläder.. Och jag hittar inte heller något i butikerna. Jag förstår inte hur alla andra kan vara så snygga jämt.

Jag längtar helt sjukt till sommaren, tänk vad skönt med värme, frihet och att slippa alla stora vinterjackor! Min kropp är inställd på att det är vår, men det är ju hur mycket snö ute som helst! :(

Jaja, nu skriver jag bara massa skit, en dålig dag som sagt (fast hela veckan har varit riktigt dålig, ända sen söndag kväll.)

Nu drar jag till skolan,
PUSSEN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0