Ny vecka, nya tag

Hejsan hejsan

Så var den måndagen avklarad då.. eller ja, i alla fall större delen. I skolan hade vi bokföring och matte, och det gick faktiskt bra. Bokföringen förstog jag, men inte matten, men det kommer.

Efter skolan gick jag och tränade och för en gångs skull gjorde jag de jag kom för att göra och jag sänkte inte målet under träningen! Jätteluddigt för vissa kanske, men det här är inte en blogg som är till för andra än mig själv ;)

Hursom så gick jag hem sen, sjuuukt hungrig. Klockan var halv sex så jag lagade middag direkt, blev sallad med fläskfilé och tzatziki, riktigt mumsigt.

Nu har jag i alla fall pratat med Anna i en halvtimme ungefär, jag åker och hälsar på henne i Värmland på fredag och missar därför den skoldagen, men det är det värt. Skönt att få komma ut i skogen ett par dagar. Det är JVM i skidskytte där under helgen så lite drag kommer det nog vara :) Kommer troligtvis inte kunna komma hem förrän på måndag dock, eftersom det inte går några flyg under helger.

Men nej, nu måste jag ta och göra min estetuppgift, eftersom jag missar fredagen så måste jag redovisa den innan.. suck!

PUSSEN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0