Nytt år

Heeeeeeej på er!

Inte uppdaterat på några månader och har typ glömt bort bloggen.. men jag känner att jag behöver någonstans att skriva av mig.. skit i hur många läsare, hur många kommentarer och sånt, för mig är det inte det som räknas :)

Det har hänt en hel del sen sist vi hördes, men det orkar jag inte ta upp ;)

I helgen som var så var jag på sista delen av min tränarutbildning, så nu är jag faktiskt skidlärare på riktigt, lite ballt eller? ;) jag tycker det. Men jag fick reda på att ungdomstränare i många stockholmsklubbar får betalt, och det får inte jag, utan jag jobbar ideellt, vilket suger.

På lägret var det mest vuxna, men en del ungdomar som jag själv, allt från jibbare, wannabe stureplans-schtek till goa göteborgare, en härlig blandning haha ;)
Hursomhelst är det skönt att vara hemma igen.

Idag har jag faktiskt inte gjort så mycket, jag skulle träffa Lisa men hon hade fullt upp med att plugga matte :/ det får bli en annan dag helt enkelt. Jag känner att jag inte orkar göra så mycket nu, jag saknar Niclas alltför mycket och det är jobbigt att vi inte kommer träffas förrän tidigast nästa helg.. det allra jobbigaste är att såhär kommer det alltid att vara, och det går inte att göra något åt, och därför finns det heller ingen anledning att klaga. Tänk på det alla ni som klagar på att vara ifrån er pojkvän när han åker på semester i två veckor.. han kommer ju tillbaka sen eller hur? För mig är de långa uppehållen vardag och när jag väl får träffa honom är jag lyckligast på jorden.



Nu ska jag ta och läsa i min bok som jag måste läsa ut till skolan, men vi får ses om vi hörs igen ;)

PUSSEN


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0