Skolan kan vara rolig, ibland

Chacha!

hahahahah

Nejrå, hej på er :D

Igår var det första skidträningen på kvällen, jag ska i år vara varg-tränare (8-9 år) istället för tiger-tränare (10-11 år) skööönt tkr jag, småbarn är mycket roligare :D Det var dock problem för mig att komma dit, jag kom hem 16.20 och gick hemifrån 16.30, min buss skulle enligt ul.se gå 16.41, men den åkte iväg utan mig 16.39, rooooligt! Kom sent till första träningen liksom.
Ul är inkompetenta, iaf många av deras busschaufförer.

Idag har det i alla fall varit skola, vi hade svenska och det var väl helt okej :) Det är ju inte så intensivt nu när det är de första lektionerna ;)
Det var iaf ganska kul på rasten hoho!



Vi slutade redan halv 12, och då drog jag och Jennie ner på stan, och i första affären vi gick in på (Belle) så köpte jag två par skoor!!! Ni vet ju att jag är skogalen, och vem kan motstå festskor med 70 % rea? Så det blev två par för 99 kr styck :D Jag vet att kvaliteten inte är sådär bra, men dom lär ju inte gå sönder första gången så då spelar det ju ingen roll ;)
Vill ni se bilder på vad jag shoppar kan ni ju säga till haha :P

Sen så åt vi lunch på Åkanten, jag hade aldrig varit där tidigare så jag var lite skeptiskt till en början men det var faktiskt jättemysigt! Jennie år kladdkaka och jag en foccacia, orkade dock inte äta upp hela haha.
Dom la i alla fall upp maten väldigt fint, titta bara



Goooottt

Hursom så är jag hemma nu, har haft ont i rygg och knän hela dagen så orkar inte göra något och känner att jag inte borde träna fast jag borde det ändå.. :P men har inget gymkort just nu så det spelar inte så stor roll.

Nu blir det middag iaf, ha det brraaa!
Pöss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0