18 Juni

Jag är verkligen helt jättenöjd med min födelsedag! Allt var bra. Först tjejmiddagen i onsdags som var supermysig och sen krogen på natten var askul och vakterna var schyssta så kom in redan 20 minuter innan jag fyllde 18, OJOJ! Haha :D Men det var roligt och det var jättemycket folk ute som man kände. Ser fram emot alla utgångar i sommar!

Igår väckte mamma och pappa mig vid 8 och jag fick två väldigt fina presenter av dem, en liten 22tums-tv och en ny dator, precis vad jag behövde och ville ha! :D

Under dagen hade vi lite gäster och åt massor av tårta och så, fick ännu mer fina presenter och jaaa, allt var bra. Förrutom att jag inte kunde prata hahah. Är verkligen hur hes som helst, fortfarande! Varit det i tre dagar nu :S

Dagen avslutades i alla fall med middag på Kök, Kött och Bar. GOTTGOTT! Drack mitt första glas vin på en svensk restaurang, och de leggade inte ens haha.


Bilder från onsdagen


Mina fina underbara lilla dator <3

Har verkligen fått allt jag önskade mig och lite till. Helt underbart! Det är datorn, tvn, ringar, armband, parfym, böcker, väskor, godis, krämer, smink och ipodhögtalare. Tack för allt!

Det är när man fyller år som man inser vilka människor som man har omkring sig som bryr sig om en. Inte beroende på paket som det kanske låter som att jag menar, utan att de finns där, de är glada för din skull och de firar med dig och gör allt för att du ska bli glad. De går ut för att du ber dem, de tänker efter vad du skulle bli glad för, de går på din middag där de inte känner någon, bara för att du bjöd dem. De vill göra dig glada, på din dag.

Jag har verkligen världens finaste människor omkring mig, jag älskar er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0