20100601

Shit, det är sommar nu! Det är ju JUNI! Sjukt. Treorna tar studenten om 3 dagar och nästa vecka har jag sommarlov.. Jag blir nästan deprimerad av hur fort tiden går, känns som om sommarlovet kommer springa iväg det med.

Idag var det klasskamp i alla fall, förlorade fotbollen mot lärarna, andra året i rad. Revanch nästa år alltså! Sjukt. Vann i alla fall överlägset mot dem i dragkampen, och kom tvåa totalt.

Kan väl inte säga att jag var särskilt duktig idag, men jag var med i en omgång i dragkampen (fanns inte tillräckligt många pojkar kvar så det var jag eller jennie haha) och i kubben, men fick inte ner en enda haha. Knäppt hur dålig jag är på sånt..


Bilder från lunchrasten igår, sjukt skön rast


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0