20100105

Maj.. Maj månad! Nu är det ju faktiskt bara en månad kvar till studenterna tar studenten.. En vecka och en månad tills jag får sommarlov och två veckor och en månad tills jag fyller 18! Galet bra! :D

Idag var min första dag på jobbet också, och jag kan inte beskriva vad tungt det kändes att gå upp vid halv 8 imorse.. Ni kan ju tänka er själv, jag har festat två dagar i rad, sovit alldeles för lite (dock somnade jag ju tidigt igår :D) blivit väckt av sms och telefonsamtal flera gånger under natten och sedan måste jag upp överdrivet tidigt.
Men jaa, jobbet var det ja. Jag var där vid 8 och fixade, och allt var klart att öppna strax efter 9, men det var inte så mycket kunder idag eftersom det var nästan tomt på banan, tror det berodde på att det blåser så mycket och så att folk inte vill gå ut idag pga igår haha :p

Fick stänga tidigare i alla fall, så det var skönt.


Fint jag har fixat kylen vaaa? Ni anar inte vilken kamp det är att få in de där flaskorna.. Alla mina naglar gick av -.-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0