20100505

GODMORGON GODMORGON!!! :D

Jag är tillbaka, jag är bättre än någonsin och jag älskar att ni stannat kvar trots brist på uppdatering!!!

Okej, där ljög jag, jag är precis lika bra som förr, om inte sämre, och ni har inte stannat kvar utan uppdatering.. Fismåsar. Äsch, när ni ser detta dunderfentomentala inlägget (okej, när ni ser de andra dunderfentomentala inläggen..) kommer ni komma tillbaka springande och säga förlåt för att ni någonsin övergav min hysteriskt roliga blogg!

Jag ska sluta nu.

Nej men hörrni, idag är det skola, inga konstigheter där. Jag tror vi ska lyssna på treornas projektarbets-redovisningar på förmiddagen, hoppas de gjort något värt så man inte somnar. Det blir lätt så annars på min skola, i alla fall när det är IT som ska snacka.. De får liksom inte fram orden på ett sätt som går att lyssna på!

Sen slutar jag vid halv 12 i alla fall, det är rätt värt. Dock måste jag ta itu med lite skit som träning, städning, tvätt och plugg då.. Inte lika kul men rätt så behöveligt.



Jag har en fuldag idag, precis som igår.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0