20100518

GODMORGON GODMORGON!! :D
Idag är det prima väder, och jag slutar nog rätt tidigt i och med att jag har nationella. Vilken braaaa dag.

Haha. Nej men provet är klart allra senast kl 1 och då blir det träning, ska se om jag kan köra en repris på gårdagens, om jag lyckas med det blir jag nöjd :) Sen blir det solning för fulla muggar, svenska-plugg och sen jobb ett par timmar..

Men nu går jag händelserna i förväg, för först är det skola som gäller!


Idag kör vi utan foundation och med shorts.. Var det någon som sa sommar?

Jag tänkte att även om jag är blek nu, så kommer jag inte bli brun om jag inte är barbent.. Och alla är bleka nu så vi låtsas som att det inte gör något :)

Puss på er och önska mig lycka till, tror jag behöver det!
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0