20100521

Godmorgon! Skönt med sovmorgon, eller hur? ;) Hihi

Jag gick upp vid 9, helt utvilad och så, jätteskönt ju. Sen blev det frukost utomhus. Jag älskar när man har gott om tid på morgonen, jag börjar liksom inte förräns halv 1, så jag har fortfarande 2,5 timmar kvar. Kanske tar en sväng förbi gymmet innan skolan, skulle vara rätt skönt.



Vattnet hemma har pajat igen också. Andra gången de senaste veckorna som det slutar fungera. Det är typ en säkring som går men ingen vet varför och vad man ska göra åt det.. Och pappa är inte hemma så han kan inte fixa det så ingen dusch för mig alltså haha.. Kan inte ens borsta tänderna :S Hatar sånt här!
Vårt hus är relativt nybyggt (klart 2004) och alla vattenledningar och avlopp nya, alltså borde allt fungera fläckfritt. Men inte fan gör det de.

Nu tror jag att jag ska dra på mig träningskläder och packa ner kläder jag ska ha på mig idag och sedan åka förbi posten på väg till gymmet (mina grejer från nelly har kommit) och sen duscha på gymmet (gör nästan aldrig det för det är äckligt..) och så gå direkt till skolan därifrån.


<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0