åh du härliga sommar

Just nu sitter jag i mitt rum och sjunger högt helt ensam. Stackars min familj, för en mer tondöv tjej än mig får man leta efter efter! Haha.

Nyss räknade jag ut att det är bara 14 skoldagar kvar innan vi får lov. 14 dagar, och sen är vi fria. Och under de 14 dagarna ska vi ha både kompledigt, friluftsdagar och buffert. FYFAN VAD NAAAAJS!
Vet att jag har en stor uppgift kvar, och så lite olika inlämningsuppgifter.. men det är också allt.
Åh vad jag längtar. Är knappast ensam om det heller?

Så mycket har förändrats sen förra sommaren, så mycket har hänt och så många människor har visat sig vara någon annan än de man trodde att de var. Samtidigt känns allt precis likadant. De allra närmaste vännerna är nästan detsamma och de har bevisat flera gånger att de finns där på riktigt. Ni vet vilka ni är <3


Bara jag som saknar den bruna färgen?

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0