Älsklingstjejer

Gud vilken bra dag det har varit idag! Riktigt varmt och skönt, och så tid spenderad med de bästa. Kan inte bli bättre!
Dock var det otroligt mycket folk på stan som man kände, vissa man hälsar på, vissa man inte vågar hälsa på, och vissa man bara inte vill hälsa på. HAHA jag och Julia var nog de mest patetiska tjejerna på stan i alla fall, men tänker inte berätta varför ;)

Jag köpte inget mer än en latte, och det är jag nästan stolt över. Inte hittade jag något som jag absolut ville ha heller, så det var bra! Måste dock inhandla lite dricka, för arbete eller inte så ska jag festa i helgen.


Lisse på Weekday i sin tröja med tassels

<3

Kommentarer
Postat av: Julia.

hahahahaha hon hitta den tillslut :D hoppas hon köpte den

2010-05-13 @ 16:24:45
Postat av: lisa

damn im the sexy bitch :O

2010-05-14 @ 10:50:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0