Avis

Det är snart student-tider och de som fyllt 18 är i full gång med att gå på skivor åt höger och vänster. Det är party varje dag, skit i skolan och kör ALL IN.

ASKUL!

Men, jag är inte 18. Haha, ja! Jag är avundsjuk. Galet avundsjuk. Jag vill också kunna stå på dansgolvet och skaka rumpan varje kväll. Jag vill också gå på skivor med roligt folk och nytt tema varje kväll. Jag vill också kunna dra ut om jag känner för det och stanna hemma om det lockar mer, och inte bli hemma för att det inte finns några värda fester.

Jag vill fylla 18!

En månad och en vecka kvar, sen är jag med.


Annas party för några veckor sedan.

<3

Kommentarer
Postat av: anna

det var awesome!

2010-05-13 @ 00:11:16
URL: http://ynkipynki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0