Bikiiiiniiiiiiii

glömde berätta vad som hände med mina nyinköpta bikinisar från i fredags.
när jag kom hem så hade jag dem inte med mig, jag hade en påse i väskan och tänkte väl att det var HM-påsen som jag stoppat ner där, men det var det ju inte. det var julias påse med hennes klänning som jag fick bära på.

min påse var inte med utan den hade jag glömt någonstans på stan, satan också.

igår morse så tog jag fram numret till de olika butiker jag provat kläder i efter att vi vart på hm, och jag ringde bikbok först, och de har min påse! fett värt.

får hämta den på måndag så det är ju kalasbra, kändes lite ovärt att köpa två bikinis och sen inte ens hinna ta med dem hem innan de va borta..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0