Det vart inte..

någon skola idag heheh.
Jag kände att det var lite onödigt att spendera sin tid där när man kan göra så mycket annat roligt! Hihi.

Nejdå, jag har inte gjort så mycket roligt, men tänkte nu ta och dammsuga och tvätta lite, sedan äta lunch och så åka och handla med mammsen.

Storebror kommer hem från USA idag också. Egentligen skulle han kommit vid 5, men flyget är försenat så han kommer tidigast 8. Vi ska laga hans favoritmat och jag ska baka en cheesecake till honom, för han älskar min cheesecake. :D

Men aa, nu vet ni. Och juste! Jag ska till SM UF i Stockholm imorgon med klassen, kan nog bli lite roligt. Det betyder också att jag endast har en halv dags riktig skola denna vecka, vilket är en svenskalektion på onsdag förmiddagn, VÄRT ELLER?! Ja.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0