Dryga jävla skola

Inte en rolig dag i skolan idag. Proven var skitdryga och vissa delar var till och med rätt svåra.. Inte ett MVG där inte, fan.
Ettorna hade också John Bauer - Örebro på besök, eftersom de haft en gemensam uppdragsvecka och hade final idag, vi var i Örebro förra året och tävlade mot dem då, så entreprenörsvåningen var full av Örebroare... Lite drygt då vi inte fick ha kvar våra soffor eller något så man hade ingenstans att vara i princip.
Vi delade en soffa på 4 pers, myyyspys. Eller, jag satt bekvämt i alla fall, kan inte påstå att de andra gjorde det.

På eftermiddagen skulle vi göra vår bokföring, och kan jag bara få säga att fan vad trött jag är på företagande, på mitt företag, på bokföring, på kvitton och på allt som har med entreprenörsämnen att göra?! Det är inte ens roligt längre. Jag vill inte ha ett företag i framtiden längre. Får väl vara glad att skolan sumpade den drömmen innan den blev sann.

Märks att jag är lite tjurig? Ja det kan vara så.

Ska ringa Julia snart, få se om hon kan muntra upp mig.

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0