Går in i en ny fas

Jag har som små faser i mitt liv. Vecko-korta eller ibland bara ett par dagar. Vissa veckor är jag glad, sprallig och mår toppen. Min klass är rolig och jag trivs med mig själv och med mitt liv och till viss mån även min kropp. Andra veckor suger allt, klassen är asdryg och jag tycker att jag själv är superful. Vissa skulle säga att det är PMS, men eftersom jag nästan aldrig har mens så kan det inte bero på det.

Imorse var jag glad. Jag var sprallig och munnen gick i ett, men sedan ska folk komma och vara dryga. Mer än vanligt (tro mig, de är alltid dryga. Men det finns en gräns..) och då pallade jag inte. Resten av dagen var jag nedstämd, ville bara åka hem och satt mest ensam och tyst.

Är det mig det är fel på, eller är det andra?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0