Helgen

Förlåt för sjukt dålig uppdatering! Jag får skylla det på att jag inte varit hemma i mer än 20 minuter sedan igår morse.

Efter jobbet igår så fick jag åka hem i väldigt snabb fart, slänga mig in i duschen, sminka mig fooort och sedan åka in till stan för att möta upp Jennie, vi skulle nämligen ut till Knivsta och grilla med lite folk ur klassen!

Det var en jättetrevlig kväll, fast jag hade planerat att åka hem tidigt och det visade sig att det gick inte. De som hade körkort skulle sova kvar och var därför inte nyktra nog att köra mig till stationen på kvällen (det skulle ta ungefär en timme att gå) så jag bestämde mig för att sova kvar och åka hem tidigt på morgonen eftersom att jag jobbade idag med. MEN, det gick inte heller visade det sig imorse, eftersom de var för trötta/fortfarande fulla för att köra haha.. Så mamma fick komma körandes ända ut till Alsike för att skjutsa hem mig, och det blev in snabbt i duschen, på med kläder, i med en skål joghurt och sen åka till jobbet!

Här får ni lite bilder från kvällen




Mer bilder finns på facebook som vanligt ;)

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0