Huvudvärk

USSSSCH mitt huvud har gjort ont heela dagen. Enda sen jag vaknade imorse, och ingenting hjälpet ju. Tyck synd om mig haha!

Men jag är på rätt bra humör för tillfället, har fått reda på att jag endast har två skoldagar denna vecka! Så naaajs! Och en av dem slutar jag halv 12, ännu mer najs. Imorn är det Buffert och det innebär att jag inte behöver gå till skolan (kommer dock göra det ändå för att jobba med lite rester, men tar en sovmorgon) och sen är det ju kristihimmelsfärd så vi är lediga torsdag och fredag! Det här visste alla antagligen redan men jag fick som sagt reda på det idag :p

Jag sitter och diskuterar med en kille just nu om hur snygg Megan Fox är, och jag säger bara VILKEN SEXGUDINNA! Seriöst, jag vet ingen annan som är så perfekt som hon är, allt på henne är vackert. Och nej, jag är inte lesbisk haha. Men erkänn att hon är grymt vacker!




Vet inte om bilderna gör henne rättvisa.. Kolla på den här filmen:

http://www.youtube.com/watch?v=BQ22Y9J4OfE&playnext_from=TL&videos=okkjYqAAm1U


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0