Jobbet

Varje gång jag säger till någon att jag ska till jobbet så frågar de vad jag gör, inte så konstigt såklart, men det låter inte så svårt när man säger "Jag arbetar i kiosken på Uppsala Golfklubb". MEN, jag arbetar inte bara där, utan jag driver kiosken helt ensam. Jag ansvarar för att det finns personal, jag ansvarar för att det är öppet varje dag, jag ansvarar för att restaurangen ska veta vad som behöver köpas in osv.

Jag kommer driva den här kiosken ända till i höst, och jag kommer tjäna pengar. Det är väldigt välbetalt men det är också väldigt mycket arbete, och hur trött man än är (eller bakis/sjuk som idag) så måste man alltid vara trevlig, man måste alltid vara förstående och tillmötesgående och kunna småprata med en massa olika människor under en dag.

Här är lite bilder från hur det ser ut


Ja, den är döpt efter mig ;)


Närbild på min skylt


Utsikt från där jag står


Kassa och grill. Jag kommer aldrig mer vara sugen på varmkorv efter denna sommar kan jag säga...

Frågor?
<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

fett nice jobb du har!!

2010-05-17 @ 18:08:07
Postat av: c

väldigt bra jobb dedär, jag är frivillig som extrapersonal, jag vet att du behöver... (a) haha

2010-05-17 @ 19:04:45
URL: http://carolinelofquist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0