Julia Öström

Det finns inte ord för hur mycket jag älskar dig. Min allra bästa vän.
Vi träffades för första gången för två år sedan, jag kommer aldrig glömma hur stelt det var. Du, jag och Kaka skulle ta bussen tillsammans för att gå på en tjejmiddag, ni kände varandra jättebra, men du och jag inte alls.
Den kvällen ändrade mitt liv, du ändrade mitt liv.

Vi har varit med om så mycket tillsammans. Jag kan säga precis allt till dig, och jag vet att det stannar. Jag vet att jag kan lita på dig. Du kan sitta och lyssna på mitt babbel om gamla pojkvänner, om nya killar och jag lyssnar på dig. Vi bryr oss. Jag bryr mig och du bryr dig.

Vi har alltid kul tillsammans, och vi kan festa tillsammans och behöver aldrig skämmas för något. Vi kör ALL IN och har så jävla kul. Du och jag. I sommar kommer vi göra Gotland osäkert en gång för alla, och det kommer bli så galet bra. Jag kan inte tänka mig att åka på den resan med någon annan.

Vi har samma dåliga humor, samma sätt att se på många saker, och vi kan ses och inte göra något alls, och ändå ha sjukt roligt.

Det är äkta vänskap, och jag älskar dig mer än vad jag kan beskriva med bara ord.


Så vacker, inside and out.

Ikväll kommer du till mig, jag är deppig och du säger "jag kommer ikväll och muntrar upp dig". Du vet inte hur mycket du betyder.
♥ ♥ ♥ ♥ ♥

Kommentarer
Postat av: Julia.

ÅH jag blir så glad! Jag känner precis desamma med dig älskade vän :) JAG ÄLSKAR DIG <3

2010-05-08 @ 10:01:16
Postat av: anna

jättefint skrivet ebba :)

2010-05-09 @ 11:20:13
URL: http://ynkipynki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0