Klassfesten..

Kvällen började med att jag mötte upp Jennie på centralen och vi gick tillsammans hem till Calle, hans lägenhet var verkligen jättefin! Efter ett tag där så drog vi allihop (de av klassen som var där + en till kille, Björn) ut oc grillade vid ån, supermysigt.

Jaa, sedan spårade det väl ut lite. Jag får alltid för mycket dricka i mig på våra klassfester, så även denna. Kan vara för att alla bjuder och när man väl börjat bli för full så säger man inte nej till ett glas till. Hursomhelst så skulle jag och Jennie ta 00.20 bussen hem, eftersom det var den sista. Hon tog sin och jag gick på min, nästa sak som händer är att busschauffören säger åt mig att gå av och bussjäveln är tillbaka i stan?! Jag måste somnat eller något..

Det blev alltså att sova kvar hos Calle så jag kom hem 7 på morgonen sedan, verkligen superbra eftersom mina gäster kom vid 11 sen.. :P


Jennie


Jag och Jennie


Klassfolket


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0