Misslyckade planer

Dagen har ägnats åt jobb, och ones again så var det tomt ute på golfbanan. Dock hade jag inte precis varit så taggad på att gå en runda i dagens väder.. Blåste helt sjukt mycket där ute, och sedan började det även regna. Jag hoppas det blir bättre imorn, för då är det dessutom tävling, så det kan bli mycket folk.

Nu på kvällen skulle jag egentligen ha träffat mitt ex, Niclas. Jag har inte träffat honom på flera månader så jag såg fram emot att få göra det. Han är i Uppsala den här helgen för att han har simtävling och vi skulle ses en stund på kvällen idag, men det blir inte av. Är rätt besviken och lite sur. Jag hade planerat hela lördagskvällen runt att jag skulle träffa honom, inte gjort några andra planer och fixat mig och allt, och så blir det inte av. KUL.

Nu ligger jag istället i min säng och känner mig misslyckad.. Önskar att jag hade ett stort fett paket med Ben and Jerrys, men tror knappast att jag orkar ta mig ut i regnet för att köpa det.



Vilken tragisk tjej hahah.

Kommentarer
Postat av: anna

varför blev det inte av?:(

2010-05-09 @ 11:18:28
URL: http://ynkipynki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0