Nationellt prov och Frisbeegolf

Halååå där :)

Shit vad seg förmiddagen var! Trodde jag skulle dö. Jag hade ingen dator med för jag trodde inte vi skulle behöva det, och det var ju sant, men skulle vart skönt att ha den som tidsfördriv. Jag var i sista gruppen på nationella, och det gick väl helt okej, inte superbra men inte heller dåligt. Johan och Jonathan, som jag var i samma grupp som, överraskade mig och var riktigt duktiga båda två! Kul ju :)

Sen blev det i alla fall idrott, skulle spela frisbeegolf, efter lite problem på ditvägen så hamnade vi i alla fall i en skog i tunaberg, det regnade och det var inte kul.. Var iskall när vi var klara, och jag söööög på att kasta frisbee.. Men det visste vi ju redan haha.


På väg mot skogen i Adams bil. Så jävla snygg JONTE.


Ser ni den gula frisbeen uppe i trädet? Tro det eller ej, men han kom hela vägen upp och fick ner den.


GLAD TJEJ!!


Lennart och Bosse, schnyyygt.

Sen blev det en sväng förbi max med pojkarna för de var hungriga och skulle äta och så var Adam gullig och skjutsade hem mig sen.

Min dag hitills, och nu ska den bestå utav att göra naglar, tvätta och sova :P Trött som fan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0