nej men nu får jag skärpa till mig hihi

Jaaaaa ni. Kvällen blev ju inte precis som planerad, men jaja. Jag ville bli full, göra dumma saker och så vakna någonstans imorgon och dra en shame of walk hem, men näää. Vaknar nog imorn, sträcker ut mig i sängen och tänker "FAN vad skönt att vara ledig" istället. Pigg och glad istället för trött och bakis.
Det finns framsidor och baksidor på allt.

Men vad ska man göra då? När folket bestämt sig för att vara tråkiga idag så betyder det att jag också måste vara det, så jaa, snart blir det pizzakalas med familjen, jag har beställt en med kebab. Jag äter nästan aldrig pizza så det blir nog bra.

Sen ska jag ta och sminka mig lite tror jag. HAHA det där lät väldigt konstigt nu när jag precis sagt att jag ska stanna hemma, men jag vill testa lite olika ögon-sminkningar. Alltid kul att se hur man ser ut i något nytt :)


Kommentarer
Postat av: j

det fjärde ögat näst längst ner skulle kunna vara mitt

2010-05-14 @ 10:09:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0