Rastlös

Hela dagen har jag pendlat mellan att vara galet rastlös till att vara galet trött och så rastlös igen. Jag är knäpp haha.

Från att ha varit däckad för en timme sen och bara velat sova, så skulle jag nu med lätthet kunna dra ut och dansa! Men det kommer jag inte göra (haha kommer ju vara däckad om en timme igen........:P) eftersom pullan kommer senare, och så jobbar jag imorn.

Här får ni en bättre bild på min outfit idag, schteeek, eller?

Inte så kanske, men jag älskar väskan, kära Mulberry <3

HAHAHA.

Nej men vadfan ska jag göra nu? Har suttit och skickar lite skoluppgifter till folk i klassen. Jag är faktiskt väldigt schysst när det kommer till sådant, jag menar, vill någon ha hjälp och läsa igenom min uppsats så är det för mig en självklarhet att låta dem göra det. Så länge de inte kopierar så spelar det ju inte mig någon roll :) Kul att kunna hjälpa till ju.

Nu ska jag sluta skriva skit och göra något istället. Kanske bättra på sminket eller något.. Ser ut som en kossa just nu.

PUSSPUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0