Skola och träning avklarat

Vissa av treornas projekt var faktiskt rätt bra, i alla fall idéerna. Jag blev taggad för att göra något roligt nästa år! Inte bara sitta och skriva något eller fota några bilder, utan faktiskt göra något. Vi får se hur det blir :D

Vi fick också reda på att vår praktik nästa år, som ska vara 10 veckor i sträck, inte kommer bli så. Istället kommer vi ha praktik en dag i veckan under hela året, det suger! Jag hade tänkt höra mig för om jag kunde få praoa i Åre eller Vemdalen eller liknande som skidlärare, eller varför inte satsa stort och dra utomlands? Jag har kontakterna så om jag bara försökte skulle det kunnat gå, men nejnej, då ska skolan komma och förstöra. Vem fan vill ha en praktikant en gång i veckan?! Åh vad arg jag blev. Tyckte synd om Julia M också, som redan fått sin praktik i USA fixad, men nu inte kan åka på den. Värdelöst!

Jaja, jag tränade när jag slutat i alla fall, jätteskönt! Det var rätt längesen jag tränade ordentligt, men idag tog jag i lite mer, känner mig duuuktig!! :D

Men nu ska jag titta klart på ett OC-avsnitt och sen tvätta lite kläder.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0