Skönhetsprodukter

Är det bara för mig som alla produkter man använder tar slut samtidigt? Så jäkla typiskt, speciellt just nu då kontot är nästintill tomt.

Min foundation är för mörk (antingen får jag köpa en ljusare eller själv bli lite mörkare.. vill hellre bli lite brunare själv hihi) min mascara är torr och nästan slut, mitt schampo och balsam från biolage är slut, min brunutansol är slut (kan alltså inte bli så mycket brunare..) mina favorit-nagellack är slut, jag har inga hela leggings, och alla mina ringar har blivit rostiga/gått sönder.

Jag blir trött haha :P Tur nog så får jag nog en lite saftig lön denna månad, jag och pappa gick igenom siffrorna nyss och även om det har varit dåliga dagar så kommer det nog bli ett par tusen i alla fall. Ska jobba nu torsdag, fredag, lördag och söndag och sedan onsdag, lördag och söndag nästa vecka så nog blire lite pengar alltid, så värt. Dessutom börjar jag ju rätt sent (halv 10) så jag kan göra saker på kvällen också :D



<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0