Valborg

När jag kommit hem på morgonen så gick jag och la mig och sov ett par timmar, jag hade knappt sovit något hemma hos Calle (ett par timmar max) så det behövdes. När jag gått upp vid halv 10 så hade pappa varit gullig och städat lite, eftersom jag inte gjort det dagen innan.

Brudarna kom då vid 11 och vi fixade i ordning maten och åt sedan på verandan, drack lite cider och hade det allmänt bra!

Vi åkte in vid stan runt halv 2 och kom då till Ekonomikum, stört mycket folk! Vi var där ett tag och sen drog jag och Julia vidare mot stadsparken men det var ganska dött där då så vi åkte hem. Vilade en stund och drog sedan till Vattholma för att grilla hos Hebbe.

Det var en jätterolig dag men jag var skittrött och ganska seg, därför var det skönt att kunna åka hem tidigt och lägga sig. Somnade redan 11 :D


Anna


Kaka


Lisa och Tora


Carolinabacken..




Lisa hade klänning och var "barbent" Skitsnygg :D


Söta paret! Louise och Micke


Grillfolk


Kommentarer
Postat av: anna

haha fulaste bilden på mig! du kunde tagit de som var bättre på alla oss från Facebook, dom var så mycket finare på alla oss! :>

2010-05-01 @ 21:52:02
URL: http://ynkipynki.blogg.se/
Postat av: Julia

jag är ju ändå snyggast...?

2010-05-03 @ 15:56:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0